zaterdag 11 maart 2017

Veldloop APSO Zandhoven 4 maart '17.. .."Fotospecial"!

Zaterdag 4 maart ben ik gaan kijken naar de veldloop van APSO in Zandhoven.. ..Deze keer niet zelf lopen, maar eens naar andere "sportievelingen" gaan kijken!
EN, ik had mijn fototoestel bij!.. .Wat ik daar in Zandhoven heb mee "aangevangen" kan je in deze "fotospecial" zien!..

..Hier op mijn blogje kan je al een (kleine) selectie van de foto's zien. Al mijn foto's van deze veldloop kan je bekijken in volgend fotoalbum (ruim 400 foto's): Veldloop APSO Zandhoven 2017 !

Alvast veel "kijkplezier" ermee.. ;-)

Sportieve groeten, Carl






















Nog meer foto's.. .. HIER KLIKKEN!













































 
Wil je al mijn foto's van de Veldloop APSO Zandhoven zien?.. ..Klik dan op volgende link: "Fotoalbum Veldloop APSO Zandhoven 2017" !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten